träningsvärk


Jätte träningsvärk efter
de två Flowin passen samt
spinning passet i torsdags.

Jag tänkte att jag går och tränar
danspass på friskis nu när jag
äntligen köpt kort! Så sagt och gjort
stressade jag iväg efter min power
nap igår till gymet. Lite svårt att hänga
med dock eftersom alla redan dansat
i 2 månader lite drygt. Men roligt var det.

Grym träningsvärk i benen idag! Jag kan
knappt gå ordentligt. Jag ska ta en paus
nu i helgen för att sen gå och träna ett pass
på måndag. Efter danspasset blev det After Work
med Martina på 8 glas sen vidare till Harrys.

Vad roligt vi hade gumman! Inte visste jag att
en fredag kunde vara så rolig att gå ut på när
det annars är väldigt dött i den här stan om det
inte är en Lördag kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0