The Bitch


Jag känner mig lite
på krigsstigen idag.
Det har helt enkelt
inte varit min dag idag.

Det började med en liten
diskussion och en liten
besvikelse. Dagen fortsatte
sedan med en besvikelse
och en liten svartsjuka.

Därefter ännu ett litet tjafs
som slutade med att jag blev
jätte ledsen. Men det är ju alltid
roligt *sarkastiskt* smile när
allt går åt helvete på en enda dag.

Så var det här med bilen nu
igen då. Visste det hela tiden!
Så fort jag får lite klirr i kassan då
går något sönder på den. Ska laga den en
sista gång sen blir det byte av bil! Nu
kan jag iallafall byta bil för snart får jag
fast tjänst på jobbet och kan ta ett lån!

Låt mig slå på någon eller något!
Idag skulle passat fint med en
"borta match" som kunde ha
dämpat all min ilska och sorgsenhet
som jag haft idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0