Home Styling


Jag fick en idè idag
när jag var på Bo Mässan.
Jag ska fråga mitt bostadsbolag.
om jag får måla väggarna här.
Eller kolla på nya tapeter, men
då får det inte bli för dyrt.

Jag skulle vilja ha helt vita
väggar här med en fondvägg,
och på fondväggen vill jag ha
något fint mönster eller en blomma
i något hörn. Det är lite lättare att
inreda, för nu är tapeterna bara för tråkiga!

I väntan på tid och så kan jag ju försöka
inreda lite fint igen. Jag har ändrat lite här hemma
med lite andra tavlor och ommöblering på dem jag
redan hade hemma. Har lite tavlor här hemma som
jag kan byta lite då och då och det är ju great!


Tv rum                                                      Hall

Tv rum                                                         

Kök                                                            Sovrum

Peronliga bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0