Flowin Pass


Jag och en kollega gick
Flowin kurs i början
av Januari. Nu har han
börjat hålla i pass, men
jag har inte kommit igång.

Tanken till hösten är att
jag ska köra Flowin pass
och spinning
till hösten.
Det vore ju så underbart!

Jag har tränat spinning några år
men haft ett rejält uppehåll på
kanske 9 år nästan. Nu var det
jätte kul och köra igång igen och
jag blev sjukt peppad av att köra
några pass. Jag måste bara få öva
upp mig lite först. Då menar jag
konditions mässigt. Hålla takt kan
jag ska bara hitta några bra låtar också.

Jag fick jätte mycket beröm av fotbollskillarna
och min kollega när det gällde Flowin. Jag orkade
ju lika mycket som dem! Är sjukt nöjd med mig själv
idag, äntligen kanske hård träning gettresultat.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Keep up the good work:)

2009-03-06 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0