En promenix


Det var ju så fint väder
idag när jag slutade jobba
vid halv 3. Dessvärre var jag
jätte trött, så att jag åkte hem och
sov en timme. Sedan begav jag mig
till Rocksjön, där jag inte gått på flera
år faktiskt. Sprang vårruset där för drygt
2 år sen men då bodde jag faktiskt i Värnamo.

I vilket fall som helst, såg jag att de renoverar där
nere vid sjön och sen gick jag bara runt halva ,för jag hittade
en udde som man kunde gå  runt. Blev dock lite för mörkt så jag
ska gå runt den i helgen istället. Men på min promenix ,så fick
jag se ett rådjur bl.a Det var skönt med en promeix men lite kallt
var det trots den fina solen idag. Jag hade med kameran och tog
lite bilder. Det hann och bli lite skymning så det blir lite kvällsbider också på det.







Alla bilder tillhör mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0