Eko hallen


Förr tyckte jag att det
bara fanns en massa skit
i denna affären och allt var bara dyrt.
Jag menar Eko hallen. Ni ska veta
att nu går det att fynda!

Nu förtiden är det lite blandat.
En del är jätte billigt, andra varor normal-
pris och vissa saker är lite dyrare.

MEN jag hittar alltid massor där som behövs hemma.
Idag var jag bara en snabbis där för att köpa mig
något att dricka. Jag har inte varit där sen innan jul.
Då hittade jag två tavlor, en t-shirt, ljus, möbler till balkongen,
blomkrukor, ja helt enkelt en massa saker jag ville ha.

Det blev dock drickan jag åkte dit för att köpa, samt en chips
påse och två blommor. Mitt hem är dött utan växter för nu är
alla mina växter döda men dem höll några år!

Det här med att börja mitt nya liv denna veckan blev lite
uppskjutet. Sen köpte jag en av tavlorna jag hittade så här ska
spikas upp lite nya och gamla tavlor imorgon. Har en del tavlor
liggandes som jag vill sätta upp igen. Det är tur att jag inte slänger
tavlor jag haft uppe för när man haft en paus vill man ju ha dem igen.

Nytt och fint i mina fönster

Min nya tavla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0