Bo Mässan


Så jag hann aldrig ta något
foto av mina stora idoler
     Tomas & Simon,
på Bo Mässan. Men en skymt av
dem fick jag iallafall. Det är huvudsaken.



Jag fick också se kändisarna
              Matte & Willy
från Tv programmet
           Bygglov.
Dem hade jag chansen att ta
ett foto på men jag var feg och
vågade inte fråga haha.

Jag tänkte ju göra min mamma
glad som är ett litet fan av
                   Willy.


             Mässan

var inte mycket att ha, men det hade
jag lästa om i JP innan så jag blev inte besviken.
Jag var mest där för att se kändisarna ju haha.
Men jag hittade en fint sak där ändå som jag köpte.

                Världen är liten
när man står och beundrar konst och så tror man,
att dem är ifrån en storstad. Det visar sig att de håller till i
               Vaggeryd på min gata
där jag bodde när jag var liten. Nära min mamma alltså.

Här är min nya kruka jag köpte på mässan
samt rosa pinnar som jag hittade i blomsterbutiken på A6.
Blev dock inte så många pinnar de var så himla dyra, men
det blir påfyllning vid ett senare tillfälle!

                         Alla Foton tillhör mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0