En bitch


Nu tänker jag vara
en självisk jävla bitch.
Så här är det mina vänner:
det var viktigt förra året
men låt mig säga en sak:

Lite Besviken! men mest
LEDSEN för att ni glömde bort
mig idag för bara någon timme sen
när jag fyllde år. Det var inga jämna år,
men när man iallafall räknar med den bästa vännen,
ja då har han glömt bort mig.

Ledsen Peter att jag kanske tog i lite
väl i mitt sms, men vet du vad? Du fattade
ju inte vinken på msn! Det stod rätt tydligt
att jag fyllde år. Jag vet att du inte
mår bra ! , men sedan vi sa att vi skulle
vara vänner igen har jag bara sett motsatt
effekt. Efter vårt storbråk trodde jag vi gått
vidare men ICKE!!

Det är bara en ren jävla födelsedag
tro mig jag vet men jag räknade med att
du skulle komma ihåg mig eftersom du var här
hos mig förra året och jag har aldrig haft en sådan
bra födelsedag någonsin varken före eller efter det!

Frågade dig för några veckor sedan om du inte kunde 
komma och hälsa på mig och om du kunde titta på några datum.
Men inte det heller...jag är inte trög jag fattar vinken!
Du är färdig med mig och vår vänskap..synd.
Jag vet inte vad det är för fel på mig men
du är min BÄSTA VÄN och JAG ÄLSKAR DIG
GRÄNSLÖST MYCKET.

Men jag börjar så smått inse att vänskapen
mellan oss inte längre kanske finns och det
gör jävligt ont i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0