Jag kände det på mig

Kände på mig
detta redan igår.
Ja egentligen har
jag ju själv inte vågat
känna för mycket för jag
vet ju att jag kommer bli
jätte ledsen då.

Nu är jag ledsen,
jätte ledsen men ändå
mer arg. Besviken, lättat
känner nog allt. Kände detta
på mig redan igår när jag
åkte hem ifrån dig.
Helgen var kanon men ändå
märkte jag att du tog lite
avstånd.

Idag ringde du..du vill vara
vän, men inte dejta mer.
Hur fan kan man veta det
redan efter 2 ggr ? jag är
också jätte velig vet inte
ett skit? känner allt men ändå
ingenting. Jag vill ge det mer tid
jag har inte bråttom även om
du kanske känt det så?
Jag har känt likadant som dig,
att du verkar ha bråttom och
behöver känna så fort.

Har förklarat mig färdigt nu
känner jag. Jag märker att du
förstår, jag förstår dig men ändå
inte. Varför inte ge det lite tid?
Jag kommer sakna dig massor
och jag började inte tänka så
här mycket förräns nu idag.
Du sa att du tänkt mycket, men
inte frammåt som jag. Japp
jag har tänkt men inte som du.

Till skillnad från dig har jag
kommit på att jag vill ses igen
och jag tycker om dig och vill låta
det mogna och se vart det leder.
Jag har inte bråttom, njöt av att
äntligen få dejta igen, känna mig
lycklig och ville lära känna dig mer.

Det vill inte du för du har tyvärr
redan bestämt dig för vad du vill.
Det gick undan vill jag lova!
Jag kan inte börja känna så
mycket som du vill känna
efter bara 2 ggr vännen.
Lite väl stora krav så
här fort!

Du sa: Det tar tid att bli kär
men någon form av sådan
känsla har man ju direkt.
Jag har inte sådan för dig,
det är mer vänskap.
Jag är attraherad av dig,
tycker väldigt mycket om dig
men det är som vän.
Tycker vi är jätte lika och
passar som vänner.
OJ! Fina ord men snabbt beslutat

Jag själv kan inte känna något av
det du sa så här fort. Känner dig
inte ens ännu men hade velat veta mer.

   It's Over 4 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0