Ett svar på gårdagens inlägg

Här är ett svar på ett
väldigt bra brev jag
fått på min blogg. Jag
blev både glad och lite ledsen.
Stämmer till en viss
del, men jag tror att jag
uttryckt mig väldigt dåligt
ibland och du missuppfattat
mig på vissa punkter.

Så nu kommer lite mer
detaljerad beskrivning från mig.

1 Jag har ALDRIG frågat varenda
kille jag träffat vart vi står i vårt dejtande
eller förhållande.

2 Det är bara 3:e gången jag dejtar
i hela mitt liv jag har aldrig behövt dejta,
jag har alltid blivit tillsammans med killen vid
första dejten eller vad man nu ska
kalla det för och aldrig behövt o fråga vart vi står.

3 Jag är skit dålig på att uttrycka mig muntligt och
även i skrift ibland så jag har märkt att ibland låter det
på ett sätt men jag menar på ett annat.

4, Visst jag har varit för på många  ggr i livet, men
inte varenda gång om du tror det. Tro mig jag har
lärt mig av mina misstag och som jag skrivit jag
lade ner hela min själ denna gången för att INTE
göra de klassiska felen. Denna gången följde jag
de o
skrivna & skrivna reglerna till punkt o pricka.
Och TRO mig, jag tror inte jag är felfri för jag har många fel.

5.
Hemskt men sant jag har varit
för personlig i min blogg & skrivit om många
killar och dumpningar.:

En
träffa jag på nätet i somras vi träffades inte
ens live, bara ringde, messade o skrev på msn,
där var jag inte för på han valde helt enkelt
ett säkert kort. En tjej han kände, sin bästa vän.
Vilket han verkar ångra idag för han hör av sig
med jämna mellanrum än idag.

En kille var för på han skrämde mig så jag la locket på.

En kille låter det som att jag är kär i men jag skriver inte
alltid ut hans namn men vissa inlägg handlar om
en av mina bästa vänner och som är kille.

En var one night  eller inte ens det jag sov där
och som jag bara hoppades på att få
träffa igen ute på krogen en dag, men vi har aldrig gjort det sen
och han har flickvän nu. Vi hade mail kontakt 1 gång efter det. 

En
lade jag ner 12 månader dejting!
innan jag tog mod till mig och säga jag är kär i dig då lämnade
han vår dejting.

Sist men inte minst: den sista killen här nu. Han uttryckte sig att
han har tydligen alltid känt sig kär, tom förälskad, älskat tjejen
han träffat redan vid andra dejten,  med andra tjejer han träffat.

Han  kände inget sådant med mig utan mest vänskapskänslor.
Eftersom han som sagt alltid känt att han älskat dem andra,
så han trodde inte att han skulle kunna göra det med mig eller
bli det heller. Men jag vet inte låter hårt men jag tror inte att han
menade som jag tror heller.

Vi är inte riktigt i samma fas i livet heller som både  han  och jag sa.
Han är 3 år yngre och han sa att han har inte den tiden han skulle
vilja lägga ned med ev flickvän just nu. Han vill fortsätta vara singel
eftersom han varit det i nästan 2 år nu. Man blir bekväm som 
både han och jag sa. Distansen var inget problem men det var också en
del som gjorde det hela komplicerat. Det var han som föreslog
att vi skulle ses första dejten vi hade och
det var jag som föreslog datum inför denna andra träffen.
Idag är vi vänner så mycket som det går. Jag har trots allt
fortfarande känslor så det är svårt. Men jag kommer nog
aldrig att hitta en sådan BRA kille igen. Saknar honom otroligt
jävla mycket och önskar att det kan bli vi en dag iallafall.

Japp det var det hela  Happy 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0