Vet ingenting


Egentligen vet jag ingenting längre.
Eller jo, jag vet en sak : Att du Jon
ska lämna mig ifred! ok ? Tack.
Snälla respektera min önskan
den här gången. Trött på dig!   
You Suck

Så var vi där igen då...i förnekelse-
stadiet.
Det känns som att man
varit där länge ,men det är bara 2
veckor lite drygt, men det går över
om några månader....eller ? Känns
inte så nu bara, men, men !

En vän sa något väldigt bra till mig
idag, men synd vännen att du har fel.
Tro mig.. jag har i stort sätt alltid rätt
när det gäller sådant där, tyvärr ska
jag väl också tillägga. Du ska få se.

Du ska veta vad svårt detta är, att acceptera
för sig själv att man inte kan förändra
någonting hur mycket jag än försöker
eller också inte försöker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0