I know


Jag vet J , jag vet att det
var lika svårt för dig som
för mig. Du behöver inte förklara <3
och jag ville inte det heller ! Allt är
redan sagt och jag är inte trög,
men det vet du ju redan. Jag är
bara ledsen fortfarande, men
med tiden läker alla sår.
Jag tycker ju fortfarande 
om dig.... *generad*

Jag menade bara egentligen att jag
hade velat ha en lapp där det stod ex:

"Här gumman har du dina saker.
Du ska veta att du fortfarande
ändå är min vän, Puss o kram"

Något i den stilen haha men det är lugnt,
ärligt alltså. Åh där lät det lite fjortis märkte jag
haha men whatever..

Det viktigaste är att vi är vänner,
jag hatar att vara ovän med någon,
som jag tyvärr i skrivandets stund är dvs ovän med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0