Enkelriktat


Om det inte blir några
stora förändringar här
snart, så kommer jag nog
gå in i väggen inom kort.

31 år snart och livet
känns som ett enda stort
misslyckande. Ensamheten
är fan värst tror jag eller jag
vet knappt längre.

En kompis skrev till mig på
Msn häromdagen. Då skrev han:
Hur är livet med dig? Jobbar du
ihjäl dig som vanligt eller?

Precis..Så rätt han hade, eller NEJ jag
jobbar inte ihjäl mig på det sättet
att jag är trött. Utan han menar att
 jag inte göra något annat än det
och tränar och visst sorgligt nog
har killen så himla rätt.

"Det blir vad man gör det till" som
det heter. Men om man vill göra massor
men har ingen man kan göra saker med
vad ska man då göra?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du får gärna göra saker med mig. Synd bara att min flytt inte blir av nu.

2009-02-28 @ 00:34:59
URL: http://xender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0