Den bästa fredagen på mycket länge


Igår var det den bästa fredagen på mycket lång tid.
Först upp kl 5 på morgonen för att börja jobba kl 6.
Det är rätt tidigt för att sen tyvärr inte ha någon
vattengympa alla ville bara simma. Men jag hade
folk i bassängen iallafall !

Sen blev det simskola rätt lugnt eftersom det var
första gången barnen var hos oss idag.
Efter det lunch och fika i form av Semmeltårta.
Kerstin fyllde år så hon bjöd på denna mumsiga.
Det har jag inte ätit innan så här kommer  det
en bild på denna.



På kvällen ringde en av mina Jenny kompisar
så jag åkte över och tittade på " Let*`s dance "
med henne och käkade bakpotatis med tonfiskröra
och en massa chips. Det var mycket länge sen hon
och jag spenderade en helgdag ihop så det var roligt.

Kommentarer
Postat av: Kelly

Åh, semletårta, så gott :-) jag väntar svar från Shimmer, de skulle dra en vinnare. Detsamma gäller cocoo.se tävlingarna. De har tydligen fullt upp just nu :-s KRAMIS

2009-02-07 @ 12:02:02
URL: http://www.kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0