30 min tidig och förvirrad


Jag fick för mig att jag började
halv 7 imorse. Varför vet jag inte
jag börjar kl 7 ! och har ca 20 min
till jobbet. Stressade iväg
vid kl 06.05 och skulle tanka
på vägen också. När jag sen
stannade till och tankade rörde
sig inte mätaren på tanken.

Jag stoppade tankningen men handtaget
på tanken hade  låst sig. När jag sedan
skulle kolla var det var för fel fick  jag
naturligtvis bensin på skorna och
på händerna. Jag hade vantar på
mig men de luktar verkligen nu!

När jag äntligen kom till jobbet skulle
jag ta bort hänglåset på vår stora conteiner
som jag beställt tömning på idag så fick
jag inte upp låset. Hittade ingen låsspray så
jag fick hälla vatten på låset så jag fick upp det
till slut.

Kl 15.30 är det slutjobbat för mig och när jag
äntligen kommit iväg och är på väg hem ringer
dem och säger att jag glömt jobb nycklarna i dörren
till omklädningsrummet. Tur att jag inte öppnar imorgon
och behövde inte åka tillbaka. Det är helt enkelt inte min dag idag

Jag känner mig som min katt idag dvs jag vill gömma mig!
Fast i skrivandets stund mår min katt inte bra antingen är det
viruset igen eller så har hon ätit något olämpligt stackar`n :(

Bilden är personlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0