Helgen


Helgen som var..
Den har varit great!
Var hos Jennie och
vi gjorde tacos och
efter att vi egentligen
hade bestämt oss för
en vit helg korkade vi
ändå upp en flarra vin.

Men det blev lugnt.
Jag hade med mig min
dator dit så vi satt där
i varsitt hörn som två små
data nördar framför våra datorer.
Kvällen slutade vid kl halv 5 på söndags
morgonen...

Åkte till donkan för en tidig
lunch sen frulle och sen vidare
till Rusta, Mediamarkt och Plantagen.

Därefter blev jag hemskjutsad och hann
inte vara hemma mer än en timme för
sen tog jag tåget hem till mamma för att
hämta hennes bil och bli bjuden på grillade
fläskkarrèer av min bror. Sen blev det hem till
badkaret för att bada och se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0