En omtumlande vistelse i Götet


Jag åkte till Göteborg
i helgen. Det gick väldigt smidigt
dit enda tills jag bara hade 10 min
kvar till J. Då hamnade jag i en bilkö
för att det var vägarbete där på E6:an.

Jag höll avstånd och tyckte jag hade koll
och hamnade framför en lastbil. Han var i
det vänstra körfältet. Jag såg i ögonvrån att
han skulle in i min fil och han började svänga.
Jag tänkte han ska nog bara förbereda sig.

Nä sådan tur hade jag inte..han såg inte mig och svänger
rakt in i mig på sidan och bucklar till hela bilen därbak.
Jag själv och bilen åkte upp en liten bit från marken
men jag hade tur. Lite chockad blev jag men mest arg!
Rammad av en jävla lastbil med släp liksom inte min
tur precis.

2:a gången på bara 5 månader som jag blir påkörd.
Jag fick tillkalla polis för den som körde den svenska lastbilen
var själv inte svensk och han kunde såklart ingen svenska
och väldigt knackig engelska. Eter ca 25 min dök polisen
upp och allt ordnade sig ju. Men roligt var det inte!
Sen kunde jag fortsätta vidare till J. Som sedan fick ta hand
om en liten arg och chockad Jenny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0