Våga fråga Olle (Jenny)

Vad e de me alla idag?
3 grabbar,, ja ikväll samma dag,
två av dem är nära vänner
till mig frågade frågan:
"Jenny hur går det med
grabbarna då?"

Är det "Våga fråga Jenny" dagen
idag eller? Då har jag fan
missat det ! Kan ni vänta? 
Bra, så ska jag skriva upp
i min kalender när det är dags igen ha ha.

Jag ska bara be kanal 5
komma hit också så det blir
sänt live i tv. Så bänka er
framför teven gott folk!

Nä grabbar, jag INTE arg bara himla
förvånad över frågan eller inte över frågan.
Nä utan att ni lyckades alla 3
tajma in exakt samma dag.
Ingen av er känner varandra heller så det
är ju helt otroligt bra gjort av er.

Nä lilla Jenny penny är ensam
som vanligt och har varit det i
2 år nu så har ni några bra
kandidater så shoot.
Bachelorette a la Jenny är redo!
Tackar som frågar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0