Irriterad

Dagen har varit rätt ok
förutom nu ikväll för jag
råkade somna i soffan.
Så nu är jag pigg och
jag vill verkligen sova.

Jag har iallafall sovmorgon
enda till halv 8 imorgon bitti
men ändå! Irriterad över att
jag är pigg och har en gnällandes
katt här hemma som pipigt i flera
timmar samt en katt som bara
ska slicka på ens händer och
i ansiktet hela tiden!

Grubblar för mycket också
som vanligt med andra ord.
Mycket över hur det kommer
bli eknomiskt framöver och
varför det är så svårt för mig
att hitta någon jag trivs med
och som trivs med mig.
2 år snart ! det har gått fort,
men ändå känns det som
en evighet.

Det finns så mycket annat
jag inte trivs med heller, så
det får bli en förändring på det.
Håller väl delvis på att
försöka fixa detta men
det kommer att ta tid.

Kommentarer
Postat av: A

Tiden går försnabbt =(

känns som det var i går vi pluggade i Vmo, och hade avslutningsfest.

fan 8 år har gått

mama mia, snart pensionärer ;)

2008-09-24 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0