I`m in love

Nä det är jag inte...
Jag skulle bara se om ni
reagerade! Lurade!

Men visst vore det på
tiden och roligt för den
delen också om jag kunde
vara det någon gång.

Jag har ju faktiskt pratat
med dig J ikväll hela 3 min.
Du ställde frågan om
var i Sthlm sen. Du är så
blåst! Du vet mycket väl
om att jag var där förra helgen!
Du ska alltid spela så dum!


Så till dagens I- lands problem.
Jag kan inte bestämma mig
om jag ska klippa av en rätt bra
bit av mitt hår eller om jag ska låta
det vara som det är...
Jag gillar ju mitt långa hår så jag
får väl ta mig en ordentlig funderare!

Oj nu fick jag ett sms av E
vad roligt! trodde du sov ja ha ha.
Är du full eftersom du sms:ar blygis   


How You Doin?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0