En bra kväll

Så har ännu en dag
gått och om det inte
varit för en jätte mysig
fika hos min vän Lisa
som för övrig är hög gravid!,
så hade dagen varit
skit tråkig. Det var kul
och ses vännen för
vi sågs ändå i maj
sist och det är ju ett tag
sen..

Roligt och se ert hus också
jag som var där i somras en
sväng och då var det inte
mycket till rum! Men ni hade ju
fått det jätte fint! Jag kommer
snart på besök igen.

 
Well Done 

Ja och nu ringde det i min
lilla fina mobil också..roligt roligt!
Det var
R och det gick så bra så
ju och prata i telen. Det behövde
jag efter den här tråkiga helgen
som var. Plus att jag känt mig
en aning nere idag för allt som
mina vänner samt jobbar kompisar
har som inte jag har, men vill ha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0