Ännu en fantastisk dag

Efter att ha haft en super
dålig helg föutom fredagen
och söndagen förstås, så
har jag haft två toppendagar.

Idag efter jobbet tränade
jag på massagen och det
börjar gå bättre och bättre.

Därefter åkte ner en sväng
på stan för att inhandla en ny
värmeljushållare, för jag råkade ju
ta sönder ett idag på jobbet
.

 Duh 

Jag  fick jag ett litet trevligt samtal
från lilla Jenny A. Hon orkade inte
plugga mer så jag åkte dit sen så
hon fick ta sig en liten paus.

En fika hann vi med och så
hjälpte hon mig med min blogg
again! Visst blev den fin?


   
Sen direkt hem mata mina
stackars små kissekatter , bytte
om, sedan stressa iväg på träning.
Stationspass idag och oj oj oj! Det
snygga killar var det som höll
i träningen! En av dem hade dock
ring på fingret så där var det kört..
Nä skämt åsido men det underlättar
ju träningen med ett par snygga grabbs.
  Jumping Jacks Barbell

Åker sen hem skalar lite
potatis börjar koka den till
matlåda ,sen tar jag ett par nya
som ska in i ugnen och bli potatis chips.
Snabbt in i duschen innan jag fryser baken
av mig för jag är rätt svettig efter passet
snabbt ut igen för att kolla min mat.

Shower  Chef

Steker lite fläskifilè mm mums! och
bearnesås. Det blir matlåda för imorgon
också! Sen lite dötid som vanligt framför datorn
på msn och prata med mina små söta grabbs
R och  E.
  
 Computer     

Tänk  vilken fantasiska två dagar
jag haft emot helgen som var botten!
Och tänk vad mycket man kan
hinna med på en enda dag!

Nu ska jag dra iväg ett sista sms
sen zzzzzzzzzzzzooooova.


Call Me






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0