Vinter trött

Det märks att det
hösten har kommit
och vintern börjar närma
sig när jag måste ha vinter
jacka och jag är jätte trött
som en gnu om dagarna.
Dessutom regnar det nästan
varje dag så man behöver
ett paraply.

Jag somnar jämt i soffan
när jag kommit hem gärna
2 timmar! Vilket straffar sig
när jag egentligen ska sova
dvs vid midnatt då jag brukar
somna.

Tog faktiskt mig en sol i
solariet på jobbet idag.
Det är inte ofta jag gör det
jag behöver ju knappast det
som redan är brun. Men nu
är jag lite för vinter blek så
jag tänkte 2ggr på en hel vinter
är inte mycket. Nu ska jag snart
på danspass. Tjohoo :D

Rainy









Kommentarer
Postat av: Magnus

Varför säger man alltid att man är trött som en gnu? Är gnuer väldigt trötta djur eller finns det någon annan anledning?

2008-10-16 @ 23:15:23
URL: http://xender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0