Skjut mig snälla!

Den här dagen var
helt enkelt inte min dag!

Åker till den vanliga
underbara torsdagskvälls
träningen mitt favoritpass.
Danspasset.

Väl där känner jag att jag håller
på att svimma av trötthet efter att
ha varit rätt ledsen och arg i en timme typ.

Ställer mig som vanligt
längst bak där jag brukar stå
då säger en tjej helt plötsligt till mig:

" Hej anledningen till att jag flyttade
förra gången var för att du står alltid så
nära mig"

 Screamer 

Som ett stort jävla frågetecken och ett fån
står jag där och undrar vem fan hon är.

 Huh? 2 

Jag svarar då:

" Du jag har aldrig tänkt på det och
jag har aldrig sett dig men men.."

 Indifference 

Japp då var det träningpasset förstört.
Som sagt skjut mig långsamt snälla!

Snacka om dålig dag och
tänk vad jag längtat idag efter
att kunna dra tillbaka tiden 2 helger
bakåt då jag nog var " Världens nöjdaste jenny"
för stunden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0