Jag en väskoman?

Jag är en väskoman
och har varit det länge.
Älskar väskor men jag har
inte köpt någon på länge.

Men igår blev det ett litet
köp och värsta kapet.

Endast 99 kr för denna fina
kuvert väska!


Bilden är personlig

Här är  några av mina andra fin fina väskor.
Jag har nog ca 15 st men jag lägger bara
upp några av dem.

Den här är köpt på NK för 2 år sen
Friis & C:o väska.

Bilden är personlig


Prada väska från Thailand

Bilden är personlig

Den här söta kuvert
väskan är nog  ca 40 år gammal men välbevarad ett FYND !!
Hittade den hos en avliden släktin.


Bilden är personlig


Väskan är ett fynd från Paris.

Bilden är personlig

Gucci väska från Turkiet

Bilden är personlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0