Fredags Mys..

Fredagen spenderades
först med att jobba såklart.
Hände inget extra ordinärt
där förutom att " Snygg Danne"
dök upp och det var länge sen
vi sågs! Man kan ju inte annat
än le tillbaks när han kommer
och hälsar på och ler sitt söta
lèende emot mig. Hela han lyser
när han kommer gående. Dock upptagen
tyvärr, sambo. Efter jobbet hann jag knappt hem
förräns jag var tvungen att åka igen.
  Hi 

Lämpade av jobb väskan
drog på mig träningskläder
och packade ner fin kläder i väskan
och begav mig ner till stan för att
lämpa av mat hos Kirsi som vi skulle ha
efter min träning.

Svettades som en gnu på det
otroligt roliga danspasset med
 snyggingen John,  dock är
han också upptagen och gay dessutom,
Man blir ju inget annat än glad när man
varit på det danspasset!

  Dancing

Sen till Kirsi igen där jag gav
henne ett mobil smycke, en
av nallarna jag köpte häromdagen.
Glad blev hon :D

Sedan inväntade vi en kompis
till henne som var hur trevlig
som helst. Lagade egna "tapas"
snackade om hur intressanta
saker som helst över middagen.

Pizza Parlor 2

Efter den delikata maten skulle
vi se på en film och det slutade
med att vi såg på 2 filmer och
sista filmen "dagboken" var man
tvungen att hålla i sig för att
inte börja lipa kan jag säga!
Shit vad bra den var! Måste få
tag på den filmen.

 TV 1 

Tack för en super trevlig kväll !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0