En kanon helg i Köpenhamn

Då har jag kommit hem
från min weekend i 
       Köpenhamn

Tack Martina jag hade
en toppen helg!

Låt oss friska upp
ditt minne..

Martina: - Jenny jag tror vi
kan gå till puben det är
inte så långt.

Efter 4 kvarter och ett
antal gator senare....
Martina: - Men hallå så här
långt ska det inte vara.

Jag: - Mina fötter!
Vi hade iallafall tur med vädret

På vägen dit går
vi förbi ett par tjejer

-Jenny vad tycker du
om tjejerna  som är
 framför oss?

Jag ser inte först att
det är inga tjejer det är
killar hörs jag sen när
vi går förbi. Dvs transor..

När vi sen går hemmåt
samma väg som vi gick
när vi skulle till den där
speciella puben möts vi
av en riktig tjej varav min vän
säger:

Martina: -Stod inte den tjejen här innan
när vi kom?
Jag: -Hon fick inget
napp ikväll !

Så kommer vi äntligen hem
till vårt hotell. Ett rätt så normalt
område förutom stripklubben
och sex shopen runt hörnet.
Självklart står det både män
och kvinnor där bara för att vi
dyker upp.

Då säger min vän:
Martina: -Men vad fan är det
horor på våran gata
nu också men håll er
till ert område.

Varav jag säger

-Martina det här är
deras område haha!

Huvudrätt Stekta nudlar


Förrätten soppa med bröd som såg
ut som marshmellows


Ströget                                                     


Mumsigt


Gulligt


En cool cykel en sådan här vill jag ha!


Moose                                                         Gå gata


En Husvägg


En Fontän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0