En besvikelse

Jag har bara detta och säga
till dig: Om jag nu är en sådan
jävla besvikelse för dig i ditt liv,
avsäg dig kontakten då! Jag tror
det skulle bli bäst för oss båda två
ett tag i allafall.

Det är inte jag som verkar lida
mest utan det är du! Jag är din
familjemedlem men vet du vad?

Jag behöver inte dig..Jag behöver
någon som är stolt och glad över mig
att mig i sitt liv. I 1 1/2 år har jag för det
mesta verkligen inte varje gång vi träffats
men väldigt många ggr har du uttryckt
din åsikt om vad du tycker och tänker om mig.

OM jag nu är en sådan stor jävla besvikelse
för dig?, varför ens anstränga sig och träffa mig då?
Du behöver inte mig i ditt liv och jag börjar tröttna!
Jag orkar inte med ditt gnäll och jämförelse med
mina andra syskon som är duktiga och bra.
Förstår inte vad jag gjort dig faktiskt?

Jag säger som min mamma jävligt dålig stil
och ha bott här sen i maj och inte hälsat på mig
en enda jävla gång. Men det ligger ju som sagt
inte i mitt intresse utan ditt, men du är ju bara
intresserad av mina syskon inte mig. För jag är ju
bara en enda stor besvikelse för dig och har varit det nu
i 1 1/2 år!

Min bästa vän Peter sa till mig en gång: Red ut problemet
och om det inte går, gå vidare.. Jag har redan gått
vidare utan att reda ut problemet.

Hej då med dig du är en stor besvikelse för mig!

Men vi får väl försöka ha kul på lördag iallafall.

Jag har fixat VIP plats och allt till dig och det enda
du sa var: Det var dyrt och det är dessutom en julklapp
till dig. Jävla otacksamma människa rent utsagt.

Du borde ta och skämmas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0