Stockholm över en dag..

Kom hem vid ca halv 11 ikväll
efter en heldag i Sthlm. Lite jobbigt
är det allt och åka bara över dagen
särskilt när man har ont i nacken
också samtidigt. Men det var värt
alla timmar ändå.

Musikalen var Great faktiskt.
Den var riktigt rolig faktiskt.
Jag ångar inte att jag åkte
och så var jag och Ida med
i en musiktävling som vi körde
under bussresan. Vet ni vad?
Jag vann 4:e pris, en vattenflaska hehe.

Hann med och träffa lite vänner
också dock små snabbisar men
det är ändå något! Kul och se er
mina babes: Jenny C och Lina.

Hittade sjukt mycket roligt inne på
Gallerian men shoppingen fick vänta
denna gången. Nu ska jag snart gå
och sova inte för att jag är trött utan
för att jag är så uttråkad.

Kommentarer
Postat av: ....

det stavas great....

2008-11-16 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0