Sms terror

" Det här är rix morron zoo
och nu kommer ett snusk sms
från älskaren eller älskarinnan"

Japp det är min sms signal sen
en lång tid tillbaka. Har även en
ringsignal med zoo gänget.

Det jag ville komma till att varje
gång det kommer ett sms tänds
mitt hopp att det kan vara han.
Han med stort H men icke.
Ska försöka jobba på det här i
helgen jag.

Nä istället var det Du
nu igen. Du som ska lämna mig ifred
tack ,men  som inte gör det. När ska du göra

det hade du tänkt? Låt mig vara menar jag?

Eftersom jag aldrig ringer dig längre, har inte gjort

på över ett halvår eller sms:ar eller pratar med

dig på msn, hur fan kan man INTE förstå vinken?
Två helger i rad nu snälla LEAVE ME ALONE!

Tror du verkligen att jag bryr mig om du åker igenom
min stad när du ska till din flickvän? Ja och? du
är så jävla patetisk!!! trodde du kanske att jag
ville ses? det vill jag inte det finns bara en
jag vill träffa nu. Mr F söta lilla Mr F ja tack jag vill ses NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0