PANG!!

Slirande ljud och PANG!!  sa det helt plötsligt. Jag åker
frammåt i sätet och sitter chockad kvar i bilen.
Inser att jag måste köra in till kanten och kolla om det
blev några skador på bilen. Allt gick så fort!
  
På en bråkdels sekund inser jag att jag har blivit
påkörd bakifrån, ut ur bilen och kollar om det blev några skador.
Ja det kan man lugnt  säga här fanns det inga repor, det fanns
snarare mer två stora trasiga revor över hela bakdelen på bilen!

En chockad man kommer ut ur bilen och frågar hur det
är med mig och ja just då är det bra bara chockad.
Men så här 4 timmar senare efter ett besök på akuten
där jag inte fick någon hjälp har jag sjukt ont i nacken!

Måste till en distriktsläkare imorgon. Självklart tar mannen
på sig hela ansvaret det var ju han som inte höll avstånd
och körde rakt in i min bil. Inga problem där men gud min
nacke gör ONT!!!


Foto på bilen kommer imorgon











Kommentarer
Postat av: Amanda

hoppas det ordnar sig och att nacken blir bra!

2008-11-05 @ 22:27:21
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0