Hv 71 - Färjestad

I helgen, i lördags närmare bestämt
var jag på Hv match här i stan. Jag kan
säga att det var nog på tiden för jag har
inte sett Hv sen jag gick på högstadiet!

Var självklart med och firade deras guld
95 och nu i år då men inte varit på någon
match på evigheter. Jag kan köpa biljetter
genom jobbet och jag blev verkligen positvivt
överraskad av att det var SÅ bra platser jag fått.
Visst jag betalade en del för dem men ändå.
Satt vid Färjestads utvisningsbås 1:a raden 
där alla domare sitter och kollar så linjedomare
dömmer rätt !

 Hockey 5Hockey 4


Matchen innehöll allt som en hockeymatch ska

innehålla, dvs utvisningar, slagsmål och spännande
slutminutrar, då Färjestad tog ut sin målis och vi kunde
inte ens göra mål då! Skamligt men annars är jag glad
över matchen. Nu längtar jag tills nästa match som är i
December för vet ni vad. Det ÄR verkligen roligare att kolla
på sport live än på en dammig Tv. Även om det skulle vara
en platt en... :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0