Familjemys i lilla Forsheda

Lördagen var inte slut efter
Hv matchen. Nä den fortsatte
ner till Forsheda till Vicky & C:o.
Jätte god mat bjöds det på en liten
flaska alkohol men för min del
blev det mest godis haha och film.

Lekte med Sean & Indra och hunden
Thelma. Indra hade blivit så stor och
pratade nu och Sean hade blivit stora pojken.
Det var ändå nästan 1 år sen vi sågs nu kom vi
fram till efter mycket funderande!

Sov sen över där och sen åkte jag på söndagen
iväg till mitt gamla jobb för att besöka "Gunsan".
Där träffade jag min gamla chef och härligt goà
vaktmästaren Mats! De hade massa skvaller
och tänk att jag slutade där för nästan exakt 1 år sen!
Det hade hunnit hända mycket. Tyvärr träffade jag inte
dem jag jobbade mest med eller umgicks mest med
på jobbet så jag får ta och åka dit en vardag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0