Det stör mig

Ring upp mig snälla
om du nu stör dig
så jävla mycket på mig!

Du gjorde mig jävligt irriterad o lite
ledsen Robin. Jag skrev inte inlägget
för att reta upp dig/ någon annan eller för att 
försöka överdramatisera med flit.

Det är bara så jävla svårt att förklara
vad jag känner, för jag känner bara
ilska mot läkare som inte vill hjälpa mig
och ilska över att det kan göra så jävla ont
för en sådan liten krock som det egentligen
var, som jag redan vet om, vilket jag sagt till
mina vänner men inte riktigt fått till det i min blogg.

Förlåt för att jag är så ap dålig på att förklara mig i ord,
det vet jag redan om, jag har redan fått höra det några ggr,
tro mig!, men jag har heller aldrig bett om några som helst åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0