Äntligen en bra fredag

Dagen inleddes med
en super trött Jenny.
Snoozade 4 ggr tror jag,
Alarm Clock 3

innan jag verkligen var tvungen
att gå upp och åka iväg till jobbet.
Blev dock lite piggare efter att
ha haft första simskolan.

 Lifeguard

Sedan blev dagen fylld med
roliga inslag såsom den dagliga
lilla flirten med
Danne som blev
lite generad när vår andra maskinist
helt plötsligt säger :
- Du ska veta vad Danne säger om dig
när inte sambon hör och inte du heller förstås!
Jag svarar att om han inte säger snälla saker
så åker han på stryk *ler*
- Danne säger bara fina saker jag lovar.
Sådant är alltid roligt och höra.
Shy Whistler

Dessutom besöks vi av en rätt snygg
kille idag som skulle sola. Det är ont om
 fina grabbar där ute på ladet annars..sweet.

Min arbetsdag tar slut kl 3 och jag åker hem
för att sova en liten stund. Sedan åker jag ner
till min vän Kirsi för att vi ska gå på after work.
Eter mycket knatande i iskalla stan hamnar
vi på Åtta Glas. Mycket god mat som förra gången
och väldigt mycket folk för att inte vara löningshelg.

Cheers

Väl där träffar jag både min brors kompis Rikard
och min vän Oskar. Det var verkligen jätte kul
och se dig Oskar vännen! Vi har ju inte setts sen i somras!
Sen åker jag hem åter igen somnar jag på soffan och
nu slö tittar jag på tv för att imorgon jobba  10.30-17.30 bläää!
Det här vinet jag drack var verkligen gott så gott att jag somnade
när jag kom hem haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0