Sleepless in Jönköping

Sömnlösa räkan

Då börjas det igen..De sömnlösa nätterna då lilla räkan ligger och maler en massa tankar i sin lilla lilla hjärna. Ibland undrar jag varför jag inte kan sluta grubbla så mycket som jag gör. Det är inte bra att grubbla för mycket då kan man bli tokig. Så tokig som vissa människor och känna att livet inte är värt att leva. Riktigt så illa är det som tur var inte!

Nä jag försöker faktiskt vara rätt nöjd med livet som det är men just nu är jag i en liten svacka bara. Då livet känns orättvist och då jag nästan längtar ihjäl mig efter vissa personer i min närhet.
Det finns någon jag vill träffa som får mig att glömma alla problem, som får mig att må väldigt bra och tro på mig själv och älskar mig för den jag är.

Du vet inte om att jag skrivit det där brevet till kärleken i mitt liv men det kommer säkert ett tillfälle snart då jag kan säga det och då vet jag att du finns där för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0