Mina vänner

                                                                                          Vännerna

Jag vet iallafall vilka som är mina riktiga vänner och vilka som är dem ytliga vännerna vid det här laget.
                                                   Mina 2 bästa vänner vet jag också vad jag har dem. 
                       Egentligen hatar jag att lägga in personer i "små fack" men jag kan inte hjälpa det.
                                                  Det bara är så det ligger till helt enkelt.

        Ante och Peter vad skulle jag göra utan er? Ni är ljuset i min svarta lilla tunnel som aldrig verkar ta slut för tillfället.
                                                        Jag kommer snart och hälsar på er saknar er båda mest!

                               Det är ni som förstår mig och känner mig mest..det finns inga andra som är som er.
                                                 Vi är trion för alltid..puss puss. Det är ni som tar hand om lilla mig
                                                              när allt annat i livet är trist och en enda salig röra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0