Ingen bra dag

Vänner

Idag vet jag inte vad det är riktigt. Jag borde inte ha ringt någon idag och beklagat mig. Jag vet att jag varit likadan i 1 år nu och jag försöker verkligen gå vidare men det är svårt. Det är ju tur att någon orkar med mig när jag är så här. Tjatig, grubblig, ledsen och intensiv.

Jag lyssnar på vad ni säger det gör jag men jag kan inte hjälpa det jag kan inte riktigt släppa fast jag borde för jag är ju värd bättre. Men har man tyckt om någon så himla länge som jag har gjort är det svårt att bara ignorera sina känslor att bara skita i personen i fråga.

Jag vet att det är för mitt eget bästa men jag vill bara veta innan jag lämnar jag vill bara veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0