Förvirrad

En förvirrad Jenny

Som vanligt är lilla Jenny helt förvirrad. Ja jag blev det efter allt jag gjorde idag för min skull så jag kan börja må bra igen. Jag skulle gå och handla mat för resten av veckan. Jag tänkte göra korv stroganoff med ris och köttgryta. När jag kom hem från Willys insåg jag att jag hade alla ingridienser utom just kött. Det är lite svårt att göra köttgryta när man inte har något kött.

Så det får bli torsdagens tilltänkta mat korv stroganoff och så gör jag köttgryta imorgon. Jag försöker göra så mycket mat som möjligt så jag kan börja göra matlådor för flera dagar och inte bara en dag. Jag är väldigt dålig på det och jag behöver öva upp mig. För även om jag tycker det är kul att laga mat så är det rätt tråkigt att laga mat varje dag bara till sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0