Ett steg i rätt riktning

Nya tag

Idag tog jag ett litet pytte litet steg i rätt riktning. Jag kommer ju ingenstand med DIG du ignorerar mina samtal, mail på f-book och sms och har inte hört av dig sen jag fyllde år. Jag har inte blockat eller tagit bort dig på msn men lagt dig där jag inte kan se dig så ofta. Jag har raderat alla dina sms och ditt telefon nr från mobilen och brännt ner alla mina foton jag fått av dig från datorn på skivor. Raderat alla bilder från datorn och slängt och tömt dem. Imorgon ska jag börja skriva på ett vanligt mail och när jag är redo ska jag skicka det till dig.

Det har som sagt gått över ett år nu! Jag har tyckt om dig sen första gången jag såg dig och kärleken har bara växt  fram mer och mer för varje dag som gått. Jag kan inte rå för mina känslor det är bara så jag är kär och som vanligt i fel kille. Vi har ju träffats några ggr under det här året så jag har bara inte blivit kär i dig bara sådär över en natt.
Det är ledsamt att det blir så här och om du försvinner helt i mitt liv kommer jag över det men det kommer ta sin tid. För trots att du inte alltid varit så snäll emot mig så tycker jag  väldigt mycket om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0