En dag på Attarpsbadet

Jobbdag

Då har man haft ännu en strulig dag på jobbet. Det började med att vi hade glömt att ta bort alla solstolar från gräsmattorna igår kväll. Detta innebar stress på morgonen då jag insåg att det var gräsklippardag och inget får vara på gräsmatten. Snabbt som attan plockade vi bort dem och så skulle vi räkna veckokassan. Gick ju bra till att börja med, men sen i slutenden stämde inte kassan ( as usualy) så då fick vi fixa detta genom att ta pengar från dagskassan.

När sen Loomis väl kom dvs mitt i simskolorna insåg jag att jag glömt att räkna det andra badets kassa så jag bad dem vänta lite snällt medans jag fixade det. Det var inga problem men sen när de gått insåg jag att jag blandat ihop två kvitton och var tvungen att ringa till dem och kolla upp vilka kvitton som var till respektive påsar. Jag fick naturligtvis inte tag på dem.

Lite jobb bilder från förberedelser till färdig öppnat bad!

    
                      
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0