Bråk i trafiken

 Road Rage En inte så fullt bra bildag

Ja vad ska jag säga? Det var verkligen hata Jenny och hennes "röda faran" bil dag idag.
Dagen började med att jag parkerade utanför Willys idag innan jag skulle till jobbet. Jag skulle bara posta ett brev på kiosken och hämta ut ett brev som inte var till mig sen.

Hur som helst hade jag parkerat lite väl nära bilen som stod framför mig så när jag kom till min bil var det en bil bakom mig som parkerat in mig. Han skulle också åka samtidigt som mig så jag tänkte jag väntar på att han backar och åker iväg.

Men vad händer? Jo gubben som var i sisådär 45 års åldern som parkerat bakom mig tyckte jag skulle lära mig en läxa, så han väntade så snällt på mig att jag skulle krångla mig ur min parkeringsplats för att sen själv åka iväg. Jag backade på honom lite lätt för jag blev irriterad på honom men jag kom ut. Precis när jag åkt då åker han iväg och bara småler emot mig...Jag kan säga att jag var jävligt irriterad på honom.

På det, ni ska inte tro att här är berättelsen slut så åker jag in till stan och parkerar i det nya parkeringshuset och när jag kommer tillbaka ifrån min träning står det en kvinna i ca 50 års åldern som smäller upp dörren rakt på min bildörr och säger lite fint när hon råkar få syn på mig: "-Det är så trångt här!"

Jo det kanske är trångt men för helvete det ger väl inte henne rätt i att smälla upp hennes jävla bildörr på min fin fina bil. Jävla pucko! Ja med andra ord var det "hata jenny och hennes bil dag idag".










Kommentarer
Postat av: Andreas Briggert

Hej hej Jenny! Inte illa pinkat, (alltså skrivet) MVH briggert

2008-05-29 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0