Besviken

Besvikelser image384

Du är så svår! Ibland gör du mig så fruktansvärt besviken. Visst vi är bara vänner men du är inte vilken vän som helst och det vet du om! Du är min bästa vän och du vet om att när du var här och hälsade på hände den en liten detalj som jag ibland önskar att det aldrig hade hänt.

Så där har du svaret på varför jag aldrig någonsin vill öppna mig för någon igen. De som händer när jag gör det försvinner i mitt liv.

bland vill jag bara höra dem två viktigaste meningarna i mitt liv och dem tre små fina orden ifrånd dig. Du vet att jag är bara en liten tjej, som ibland känner att man behöver höra att du älskar mig. Jag vet ju att du gör det du har ju sagt det men det var nästan ett år sen nu och just nu skulle det vara väldigt skönt att få höra det. Men icke...

Sen att du är så negativ. Tänk på vad du har och som inte jag har och tänk positivt. Kanske är det ditt livs kärlek det vet du ju inte! Du har iallafall en date det är mer än vad jag har!

Jag är också besviken på mig själv för att jag inte kan bli glad för din skull när du berättar något roligt. Det är för att jag är avundsjuk på det du har som inte jag har och som jag vill ha, vilket du redan vet om. Jag är ju glad för din skull men jag vill också ha det du har. Jag ska bara komma över grabben först. Killen jag trånat efter i ett år som en gång i tiden gjorde mig väldigt lycklig men som sen visade sig vara ett ego precis som J.

Tänk också på det jag sa innan idag. Du betyder väldigt mycket för mig och om du känner redan nu att vi inte kan vara vänner längre så fort du träffar en tjej gör det enda rätta nu då. Var inte vän med mig längre redan nu i så fall jag orkar inte med att bli övergiven av dig en andra gång bara för att du skaffar flickvän.

Vänner har man för livet flickvän/pojkvän kan man aldrig riktigt vara 100 % säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0