Thailand

Thailand- Bangkok och Hua Hin

v 8 och halva v 9 var jag i Thailand i Bangkok och Hua Hin. Det var en kort men solig, härlig och varm semester med roliga upplevelser. Tyvärr blev jag sjuk där nere i feber så jag missade en av dagsutlykterna min pappa ordnat med i Bangkok. Men jag får ta och åka dit igen så jag får se mer av den fina staden.

Efter 3 dagar bar det i väg till Hua Hin och det var härligt. Varmt, soligt, varmt och skönt hav men dock en lite tråkig strand. Nattlivet var kul men lugnt var mest på nattmarknaden och shoppade och tog lite drinkar vid en bar mitt i marknaden.

Tyvärr blev det ingen snorkling pga min förkylning men jag hann med att åka till ett ap-berg och titta på en massa apor och rida på elefant. Solade och badade mycket så jag blev brun och tom brände mig. Åkte en massa gånger med tuktuk och åkte lite moped också som min bror hade hyrt. Såg den liggande guldbuddhan i Bangkok och var på det jätte stora köpcentret där jag hittade mig en ipod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0