Påsken 2008

Påskafton 2008 Del 2

Idag var det 1 år sen jag träffade...Man lever länge på sina fina minne.
Jag kan säga att den här påskafton var kul innan vi gick ut.
En oplanerad utgång och jag som bara skulle vara hemma och
ta det lugnt med film och godis.

Det slutade med en spontan förfest hos mig sen vidare ner till stan
till hotellet ovanför Karlssons där jag för övrigt spenderade min natt förra året!

Det blev dock bara en halvtimme denna gången med ytterligare lite förfest och mingel med ett av mina små ex.
Sedan ner på Karlssons gratis som tur var,eftersom det var så tråkigt där nere fast det var jätte mycket folk.

Jag lyckades tappa bort alla mina vänner i slutet så jag tog bussen hem vid 1 somnade vid 2.
Sedan upp tidigt på morgonen för att spendera 3 toalett besök för att jag mådde så dåligt.

Jag har varit sjukt bakis idag och just nu känns det som att jag aldrig mer ska dricka! 
Åtminstonde inte så mycket som denna gången och jag ska äta mer innan nästa gång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0