Pappa

Min pappa

Min pappa dog nästan för en vecka sen. Jag kan knappt förstå det och  ju mer jag funderar på det desto mer börjar jag väl så sakta inse vad det skulle ha inneburit för mig i framtiden. Han fick proppar i lungorna och kollapsade hemma. Detta av att vi reste i februari till Thailand, det var en lång resa dit och man kan ju få proppar i benen då. Han blev dålig efter 3 dagar där nere men vi trodde allihop att det var hans diabetes som spökade, men så var inte fallet.

Jag har rätt dålig kontakt med min pappa nuförtiden efter diverse diskussioner men bara för det vill jag inte att mina föräldrar ska gå bort i förtid. Alla problem kan ju lösas om man bara tar tag i dem vilket jag inte ens försökt för jag orkar inte ta tag i det. Jag bör väl göra det för om det skulle bli en nästa gång kanske pappa inte överlever, det kan man ju aldrig garantera.

Kommentarer
Postat av: Lexie

omg, det är ju hemskt :( r.i.p

2008-03-19 @ 00:30:39
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0