30 årsdagen

30 år

Så nu är jag 30 år och det känns inget vidare. Känns ingenting samtidigt som att det känns som att jag är jätte gammal nu. Min 30 årsdag firade jag med att ha besök av Peter min bästa vän hela helgen. Jag blev bortskämd med att få både en bok, taklampa, kuddar i present av honom. Sen hjälpte han mig att få upp lite tavlor här också så nu ser det mer bebott ut.

Vi var och hämtade mat på "taste of Beirut" i fredags när han kom och i lördags lagade jag mat till honom.  Vi gick en sväng på stan och tog en fika med Kirsi och Martin och sen blev det stor shopping på Ikea!
På kvällen blev det utgång men det var inget kul alls tyvärr. Vi försökte komma in på O`learys men det var lögn så vi gick till Karlssons men det skull vi inte gjort för det var verkligen jätte tråkigt.

Nästa gång han kommer hit är det väl sommar så då kan vi gå på piren och Twin City det är kul iallafall.
Annars har jag haft en kanon helg med Peter. Jag är glad att jag har dig vännen tack för att du finns!

image330

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0