Väskor

UTMANAD...
NÅGON NYFIKEN
VILL KIKA I DIN
VÄSKA..

Innehållet i min väska.

Ni vet väl att det sägs att det är innehållet i en persons väska som talar om hur man är som person?!



Vad säger då mitt innehåll om mig...?? Hade min Camilla Martelius väska i dag..

Och i den rymdes det:


En liten blå söt börs från nicci
En sminkväska
Jobb nycklar+Hem nycklar+ bil nycklar
En kalender
En bok Liza Marklund
En kortplånbok
En Gps Garmin nüvi 200
Två läppglanser från Mary Kay
En äkta Louis Vuitton plånbok
En borste
Ett friskis o svettis schema
Ett par svarta solglasögon från H&M
Ett papper
En  Sony Ericson mobil
En  Canon digital kamera men den fick jag inte
med på bilden eftersom jag
tog kortet med den!


Det var allt.. Vem har såna saker i väskan?


Jag utmanar:

Jennie L
Amanda H
Anna S
Kirsi
Jenny A

Jag brukar inte hålla på med sådana här slags
kedjebrev men detta tyckte jag var lite kul!








 


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Ok..då ska vi se...

Jag har:

Solglasögonen från Marc by Marc Jacobs

Läppglans

Läppstift (korallrött-bara sååå fint)

Hemnycklar och jobbnycklar

Kalender

Pennskrin+pennor

"Kortfack" (som är min plånbok)

Lösa mynt (53kr)

Kamera

Näsdukar

2008-06-23 @ 21:50:42
Postat av: Jenny A

Haha ja vad hade jag i väskan:

Plånbok

Nycklar

Rosa Mobiltelefon

Solglasögon

Lipgloss

Haklapp med bilar på

Blå babysked i plast

Tandtråd

Tuggummi (Wrigley´s Extra Professional White)

Noppborttagare

2 Kvitton

2008-06-24 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0