Semester med familjen

Familjen Hansson

Min mamma är rätt rolig!
Det märks att hon börjar
att få resfeber! Det är 3:e
gången hon ringer mig för
att kolla så jag har packat,
att jag har pass, att jag har
pengar ja i stort sett allt.

Jag har lagt fram allt
jag ska ha med mig men
jag har inte packat. Jag vill
inte göra katterna stirriga
för lång tid innan.
Kattvakt är ordnat.
Monika ska vara vakt och
jag ska ta och luncha
med henne idag och ge
mat instruktioner.

Allt kommer att bli så bra
tror jag. Det ska bli skönt
att få vila upp sig lite.

Kommentarer
Postat av: JULIA

skulle du kunna hjälpa mig att välja ut två bilder till min header? :)

2008-06-28 @ 12:50:51
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0