Rix Morro`n Zoo

En helkväll

Fin besök i stan av Rix Fm Morron Zoo som för övrigt är mitt favo radio program. Tyvärr var inte hela trion med utan bara Roger men det fick duga. Inte för att man tittade speciellt länge på detta lilla evenemang men det var kul så länge det varade.

Senare på kvällen var det dags för lite party så Ida och jag stack hem till henne och delade på en vinare , läste JP (varför vi nu fastnade i detta vet jag inte?) och käkade marknadsgodis. Efter denna lilla trip knallade vi fint tillbaka in till stan och gick in på Twin City.

Det var tonvis med folk ute idag såklart trångt som *pip* men en massa fin fina grabbar. Synd bara att man aldrig vågar göra något åt det utan knallar snällt förbi snyggingarna tittar och ler lite fint eller tittar ner i golvet för att sedan invänta grabbsen att de ska ta första moves. Men icke inte en jävel kommer fram och säger något fint utan dem tittar bara snällt tillbaka.

Väl inne på Twin träffar jag några av mina jobbar kompisar som var så fina så...klätt upp sig till tänderna som säger att de ska minsann hitta en dejt till mig ikväll. För  er som för protokoll anteckningar för mitt privata kärleksliv vill jag bara tillägga att de lyckades inte. (Tack ändå Michaela och Jenny ) :D

Efter mycket letande dock inte efter grabbsen ska jag tillägga utan efter Jennie gumsan, så hittar jag henne dansandes såklart på dansgolvet. Nice:iga moves babe! Min lilla plutta du är rolig!

Jag fick inte ta bussen hem för Jennie utan sov hos Jennie i hennes dotter Moa:s lilla men jätte sköna säng i Moas rosa, rosa och ännu mera rosa gulliga rum. Jennie hade pojkbesök ,men jag behövde i allafall inget bomull i öronen *tsss*. Tackar babe!

Alla gick och lade sig typ kl 4 vid ca kl 8 i morse vaknade jag lite lätt av *underbara* ljud innefrån toaletten. Det var Jennie som hade bestämt sig för att inte behålla gårdagens alkoholintag och vårt nattamats besök på "Mc`e donkan".

Det lilla besöket på donkan igår som för övrigt höll på att spåra ur pga bråk i matkön med en kille som sa sig äga jönköping och var allmänt katig. Var väl sisådär i 25 årsåldern men betedde sig som 5 år eller nåt. Jag menar tom med mina brorsdöttrar är mognare och dem är 13 och 11 år hello...

Här är lite bilder från gårdagen: 

                     image398     
                                                                             

                                                                                          
                                                                               
                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha vi lyckas alltid baby! vi gör fan alltid stan på rätt sätt asså! ;)

2008-06-01 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0